Позиції рук та ніг у класичній хореографії

                                                 

balet1_1

Розвиваючись, класичний балет створив свою школу, яка базується на основних позиціях, які є початком та опорою для всіх інших балетних па.

Вважається, що першим хореографом, що почав створювати термінологію балету, був П'єр Бошан (французською Pierre Beauchamp Pierre Beauchamp), викладач танців французького короля Людовика XIV. Ці розробки відносяться до XVII століття. Французька балетна школа, що стала найпершим професійним балетним училищем (в 1661 році - Академія музики, в 1672 році - танцювальна академія при Королівської Академії музики), почала створювати балетну термінологію і визначила основні позиції балету, що стали згодом класичними. Тому основні терміни класичного балету, використовувані у всіх мовах, походять від термінів на французькій мові.

Саме знання і вміння виконувати основні класичні позиції забезпечує для артиста правильне виконання па, допомагаючи в створенні граціозності і виразності танцю. З основних позицій утворюється безліч інших танцювальних положень. Всі основні балетні позиції виконуються в положенні стоячи, м'язи зібрані, живіт втягнутий, сідниці підібрані, постава пряма. Виконання позицій - це основа основ навчання хореографії ось уже протягом двох сотень років у всіх балетних школах. Мова йде не про те, щоб повернути тільки ступні носками в різні боки, повернута повинна бути вся нога, починаючи з стегнового суглоба. Тому, всі позиції ніг в класичному балеті поставлені "навиворіт", на цьому і засновані основні позиції. Французьке слово "en dehors" в термінології використовується для позначення напрямку руху, наприклад обертання.

                                                                            










Джерела:https://kolibri.co.ua/index.php/newsmenuitem/32-pozucii-klasu4nogo-tancy.html








Комментариев нет:

Отправить комментарий